marți, 18 noiembrie 2014

Cheia geopolitică a alegerilor prezidențiale din România, articol al lui Adrian-Paul Iliescu

Un articol excepțional, scris de un profesionist al politologiei și al filozofiei politicii:

Cheia geopolitică a alegerilor prezidențiale din România

autor: Adrian-Paul Iliescu




În marginea acestui articol, am scris următorul comentariu:

Valeriu Stănescu says:

19 noiembrie 2014 at 00:28


Un articol excepțional, scris de un profesionist al politologiei, al filozofiei politicii.

Domnule profesor,

- pe de o parte, articolul dv. mi-a intensificat tristețea pe care o resimt, conștient fiind că țara mea se află în această zonă, în care elefanții se încaieră;

- pe de altă parte, am și o mulțumire, prin faptul că mai există oameni cu minți lucide, cum sunteți dv., care au curajul să exprime niște adevăruri. Prea s-au prăsit ciudații care se minunează de ”hainele cele noi ale împăratului”, imbecilii care cred că relațiile comerciale ale României cu China ar instaura comunismul la noi, deși Germania are relații intense de acest fel, iar germanii nu se tem că vine comunismul la ei!

Am citit cărți și articole scrise de dv., vă urmăresc intervențiile din emisiuni tv. și pot spune că sunteți printre puținii intelectuali de marcă ale căror discursuri fac dovada ”dezvrăjirii”. Veți fi înjurat, veți fi scuipat de imbecilii care nu pot gândi în afara limitelor prin care le-au fost setate mințile, dar veți fi și apreciat la adevărata dv. valoare, căci mai există și oameni cu discernământ în țara asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu