luni, 17 noiembrie 2014

Epilog deprimant al alegerilor prezidențiale din 2014


Reproduc aici niște mesaje pe care le-am publicat inițial pe Facebook.


Înainte de ora 21

Simt o agitație a echipei de la Antena 3. S-ar putea ca regimul Băsescu să se prelungească!? Băsiștii au răspuns masiv la apelul Tartorului? Simt fiori gândindu-mă la posibilitatea de a-l vedea pe Băsescu prim-ministru! Coșmar! Nu vreau să-mi reproșez vina de a fi contribuit, prin neprezentare, la supraviețuirea politică a Tartorului. Între certitudinea răului și speranța firavă într-o ameliorare aleg speranța. Mă duc să votez pentru Ponta.

X X X

După ora 21

În pseudo-democrațiile astea, de după căderea Zidului Berlinului, soarta națiunilor este determinată de minorități agresive, în stradă. Buna lor organizare dovedește că nu sunt adunări spontane. Este izbitoare asemănarea dintre aceste manifestații, din diferite țări: cam același comportament, cam aceleași sloganuri. Ei fac politica și noi toți o suferim. Am ajuns o colonie, un popor fără țară, pentru că niște [bip!] tot ies în stradă, din 1989 încoace, și vor să strice înainte de a ști ce vor pune în loc.
Câți imbecili dintre pieţarii din 1989 or fi trăind sub pragul sărăciei? Câți or fi șomeri? Câți or fi murit, pentru că n-au avut șansa unui serviciu medical satisfăcător?
N-am încredere în adunătura asta, care răcneşte ”Noi suntem poporul!”. Am un sentiment de frustrare. Dar am și o mulțumire: că nu am fost, niciodată, părtaș la aceste cârduri de indivizi care se cred oameni liberi, conștienți, dar care nu sunt decât turme. Bieți indivizi, care nu văd pădurea, pentru că orizontul vizual le este acoperit de copac: unul este supărat că l-au îndepărtat, din considerente politice, de pe un post, deși fusese pus acolo tot politic. Altul, dimpotrivă, se integrează în turmă nu în baza unor principii, ci în temeiul unor avantaje imediate. Și seria continuă, cu tot felul de exemple de acest fel. Iar în timpul ăsta țara piere! Dar lor nu le pasă!
Mai există un adevăr, pe care se pare că l-a rostit chiar acest Trahanache care a asistat pasiv la prăbușirea țării, la transformarea ei în colonie, la exproprierea românilor de avuția țării lor, mă refer la individul care răspunde la numele Ion Iliescu. Cică i-ar fi acuzat pe lupii din PSD că ”au transformat partidul într-un monstru”. Ar fi și asta o explicație a faptului că mulți au preferat să voteze împotriva candidatului PSD și în favoarea candidatului scos de sub mantaua lui Traian Băsescu, acesta din urmă fiind omul despre care eu cred că este una dintre cele mai malefice personalități din întreaga istorie a acestui neam.
Am crezut că Ponta este, după ce Băsescu a devenit o gloabă epuizată politic, noul cal pe care pariază Marele Licurici. Cred în continuarea asta. Dar mi-a scăpat din vedere un aspect important: Marele Licurici nu acționează niciodată fără a avea un plan B. Iohannis ăsta este planul B.

Post-scriptum:

Ponta a anunțat că recunoaște înfrângerea sa. Înainte de numărarea tuturor voturilor!

           În opinia mea:
- Ponta a deranjat pe Marele Licurici cu unele tentative de mișcare în front (cum au fost inițiativele de încheiere a unor relații comerciale cu China);
- Marele Licurici a ajuns la concluzia că planul B este mai profitabil (îl puteți vedea pe Iohannis ăsta zicând măcar ”Dar, Șefu'...” în fața Marelui Licurici?);
- Ponta a primit comandă să se declare înfrânt;
- protestele din stradă, bine orchestrate, au fost folosite ca pretext pentru a forța această decizie;
- românii masochiști vor avea orgasme multe și intense: regimul băsist, cel mai obedient regim față de mahării din exterior, continuă;
- planul B mi s-a părut răul cel mai mare; sunt mulțumit că am mers la vot și am votat pentru Ponta, asta mă face să nu mă simt vinovat pentru ce va urma în țara asta.

Prăbușirea României va continua:  
1) schimbarea Constituției în dezavantajul poporului va fi un obiectiv major pentru EI;
2) secătuirea țării de ultimele resurse;
3) angajarea țării în tot felul de jocuri planetare periculoase, primejdioase pentru întreaga lume;
4) vânarea și persecutarea, pe motive fabricate, a cârtitorilor, a politic-disidenților.


Pentru mine, ultima speranță se numește Dumnezeu. 
Doamne, ocrotește-i pe români!


PPS

Gata! Tartorul și gașca lui vor scăpa nepedepsiți!
Trăiască Marele Licurici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu