sâmbătă, 8 februarie 2014

Axioteca - 50 000 de afișări

Azi, 8 februarie 2014, s-au adunat 50 000 de afișări ale blogului.

Mulțumesc tuturor celor care au plătit cu momente din viețile lor aceste accesări.
Iertare pentru eventualele insatisfacții pe care le-am produs vizitatorilor.
Îmi pare rău că sunt puțini cei care au vrut să intre în dialog cu mine.
Îmi doresc să am suficiente resurse pentru a putea spune ce am de spus. Nu sunt convins că tot ce am de spus este de valoare, dar sigur am multe de spus.

Vă doresc sănătate, fericire, putere pentru lectură și pentru selecție valorică !





8 februarie 2014

5 comentarii:

  1. Multă baftă! Să sărbătorim mai încolo undeva, pe la câteva milioane!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stați liniștit, nu ați deranjat pe nimeni, din contră, v-ați străduit ca toată lumea să se simtă bine la dvs.!

    RăspundețiȘtergere
  3. La cît mai multe! Sănătate, inspiraţie şi timp vă doresc, domnule profesor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc ! Sănătate și pentru dv., căci de inspirație nu cred că duceți lipsă.

      Ștergere