sâmbătă, 25 iulie 2015

Sunt foarte îngrijorat de unele efecte posibile ale acestei legi!

Este vorba de această lege.

Îl consideram un om cu mintea acasă pe Crin Antonescu.

Interpretările acestui domn, Andrei Muraru, pur și simplu mă sperie. Cum adică, o condamnare decisă în pseudo-procesul de la Târgoviște este dovada că Nicolae Ceaușescu a săvâșit genocid? Oameni buni, ne-am pierdut mințile? Dacă spun că Nicolae Ceaușescu a fost inițiatorul unor mari proiecte, foarte importante pentru țară, înseamnă că fac cultul lui Nicolae Ceaușescu? Dacă exprim niște merite ale lui Nicolae Ceaușescu, folosind chiar idei exprimate de un Președinte al SUA, de exemplu, înseamnă că fac cultul lui Nicolae Ceaușescu?

Până unde va merge anticomunismul acesta fanatic, în plin capitalism care ne decimează poporul? Am ajuns un popor fără țară. Tot ce ne rămăsese era libertatea de exprimare, de critică a tarelor sistemului în care suntem captivi. Mă tem că nu vom mai putea nici să lătrăm la Lună.

Doamne, ce ne vor face ăștia? Pentru mine nu este cel mai important să am doar pâine și ceva circ ”a la Măruță”, eu am o nevoia intensă de a mă exprima liber, desigur și responsabil, pentru că libertatea nu înseamnă să faci ce vrei, ci să alegi, în cunoștință de cauză, între bine și rău, dar asumându-ți responsabilitatea pentru alegerile tale.

În timpul Marii Păcăleli ne-ați promis libertate. Acum ne puneți scotch la gură și cătușe la mâini pentru ”infracțiunea” de a ne exprimarea liber?

Ne-ați promis Justiție independentă. Acum ne oferiți instruirea procurorilor și a judecătorilor în cadrul unui învățământ politic occidental? Cu ce sunteți mai buni decât cei care făceau instruirea la Moscova?

Doamne, tu ești ultima speranță! Nu-i lăsa să ne transforme în animale de grădină zoologică!

3 comentarii:

  1. Da, libertatea nu înseamnă să faci ce vrei, libertatea înseamnă să nu faci ce nu vrei! Şi, ca să reformulez un proverb românesc, spun că nu sînt proşti cei ce dau o lege proastă, proşti sînt cei ce o respectă. În aceeaşi ordine de idei, parafrazîndu-l pe marele om politic român Gheorghe Gheorghiu-Dej, adaug că înaintea oricăror legi stă dreptul cetăţenilor români la adevăr.

    Părerea mea este că se impune iniţierea unui demers cetăţenesc pentru dovedirea neconstituţionalităţii respectivei legi. Pentru mine personal ea este flagrant antidemocratică, încalcă dreptul la libera exprimare a cetăţenilor României, prin urmare este neconstituţională, caducă şi neavenită şi nu-mi poate impune nici un fel de obligaţii civice.
    Şi, să vă mai spun ceva, domnilor parlamentari, dacă aţi votat în unanimitate o neghiobie juridică: SĂ VĂ IA DRACUL! Iar pe tine, ăla de ai promulgat neghiobia, SĂ TE IA DRACULA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai citit despre ”profilul poporului român”. Nu puțini și nu în mod nejustificat au scris despre pasivitatea românilor, fatalismul lor (”ciobanul Mioriței!”).

      Citesc multe mesaje din Facebook. Foarte multe exprimă indignare, revoltă, dar... atât! Suntem ”postaci”. Dacă unul propune un miting, abia de se adună vreo 50 de inși.

      Ștergere
  2. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere