duminică, 5 iulie 2015

Mesajul meu către Prim-ministrul Victor Ponta

Am postat pe pagina personală de Facebook a lui Victor Ponta următorul mesaj:

          Domnule Prim-ministru,

          Vă urmăresc activitatea politică de mult timp. Au fost momente în care am scris despre dv. folosind cuvinte acide, au fost și momente în care mi-am exprimat speranța că vezi face o politică de alt fel, diferită de acea care a făcut din România o colonie și din poporul român un popor fără țară.

          Timp de 25 de ani, politicieni-marionete ne-au mințit că România se (auto)guvernează, dar au executat ”neabătut” ordinele primite prin canalele speciale. Abia după 25 de ani au început să se spună adevărurile fundamentale: România este colonie, suntem în ”hamul FMI-ului” (expresia a fost folosită, la televiziune, de însuși Traian Băsescu, omul care, prin obediența lui, a făcut cel mai mult rău României post-decembriste), un parlamentar pesedist spunea, la Antena 3, că România nu mai poate să ia decizii proprii, căci, îndatorată fiind față de FMI, ”se află cu spatele la zid”.

          Mama dv. spunea, la televiziune, că vă iubiți patria. În mod normal, mamele își cunosc bine copiii. Din nefericire, trăim într-o epocă marcată de o profundă criză a valorilor. Și Băsescu,  și Monica Macovei, și MRU - toți cei care sapă la temelia României spun că servesc patria. Eu cred că, deși vechi, dar nu și învechite, îndemnul lui Simion Bărnuțiu, ”Țineți cu poporul, ca să nu rătăciți”, și aprecierea lui Tudor Vladimirescu, ”Patria este norodul, iar nu tagma jefuitorilor”, ne-ar putea servi drepte repere în această epocă marcată de criza valorilor.

          Domnule Prim-ministru, este evident pentru orice om căruia nu i-a fost spălat creierul că se lucrează metodic pentru redimensionarea PSD-ului și, în general, pentru spargerea partidelor în cioburi, astfel încât niciunul să nu mai poată, prin el însuși, să-și asume decizii de importanță națională. Probabil că factorii de putere din culise vor ca în România să existe doar două partide care contează cu adevărat, partidele de felul UNPR sau UDMR fiind folosite ca balast care va fi adăugat pe un platan sau altul, pentru a înclina balanța voturilor din Parlament conform intereselor Regizorului. Pentru PSD este o perioadă grea, dar această perioadă poate fi și o perioadă de purgație, de curățire de șobolani, de oportuniști, de felul acestui Valeriu Zgonea.

          Dumneavoastră puteți alege să rămâneți în istoria acestui popor alături de oameni precum Băsescu, Iohannis, Boc, Macovei, MRU, sau să rămâneți ca omul care a ridicat drapelul demnității naționale, din noroiul în care a fost aruncat. Oamenii de felul meu - și nu suntem puțini! - nu vă cer să aveți un comportament irațional. Nu vă cerem să vă luați de piept cu Scaraoschi! Vă cerem doar să vă conectați la ”norod”, dv. personal și partidul pe care încă îl conduceți, și să folosiți, cu înțelepciune, regulile jocului pentru a apăra interesele acestui norod. De exemplu, în momentul în care Barroso v-a dat cele „11 porunci” ar fi trebuit să spuneți: ”Cu respect vă spun, domnule Barroso, voi merge în țară, voi discuta cu cetățenii și cu cei mandatați să conducă țara și vom face tot ce este posibil ca să ieșim în întâmpinarea cerințelor dv. Dar eu nu sunt dictatorul României”.

          Vă doresc un loc demn în istoria României și a națiunii române!

2 comentarii:

  1. Credeți că va citi mesajul dv.? Eu mă îndoiesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu asta a fost speranța mea, ca omul Ponta să citească integral mesajul meu. Cred, însă, că cineva, care administrează pagina lui Ponta, îi va prezenta un rezumat al comentariilor care se fac la articolele lui.

      Dar Prim-ministrul este o instituție și eu am vrut să mă adresez, ca cetățean al acestei țări, nu doar omului Victor Ponta, ci și acestei instituții.

      Ștergere