duminică, 4 octombrie 2015

S-a țăcănit și Oana Stancu Zamfir! Vrea monarhie constituțională

Nu știu ce dracu i-a pălit pe ăștia de la Antena 3. Suferă de monarhită cronică. Propaganda monarhistă este o politică a postului Antena 3. E suspectă rezonanța monarhistă a celor de la acest post de televiziune. I-a angajat Dan Voiculescu pe baza opțiunii monarhiste? Sau au primit poruncă și ei, din oportunism, au reacționat în concordanță?

Oana Stancu (devenită recent și Zamfir, prin căsătorie) este o ființă rațională când face anchetele în care dezvăluie racilele sistemului. Dar, să fiu iertat, consider că este o prostie să crezi că vindecarea sistemului se poate face prin trecerea României la monarhia constituțională.

Am scris mai multe articole în care mi-am exprimat opiniile despre monarhie, în general, și despre ex-regele Mihai în particular. Nu mai insist.

5 comentarii:

  1. Da, e ţăcăneală curată!
    Cum împacă ei (cel puţin la nivel dogmatic, teoretic) ideea de democraţie cu aceea de putere monarhică?
    Păi, ţipi după libertate, egalitate şi fraternitate, în timp ce agiţi steagul monarhiei, în care o societate e condusă de un creier, pe bază nu de meritocraţie, ci de descendenţă?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu aș fi implicat și eu, le-aș dori să aibă parte de un Nero. Sau măcar de ”regele” cu vocație de mecanic numit Mihai. Pupa-le-ar tălpile.

      Ștergere
  2. Antena a militat demult pentru monarhie! Nu știu dacă ei cred cu adevărat în monarhie sau au început să laude monarhia ca reacție la poziția lui Traian Băsescu față de regele Mihai. Vă amintesc că TB l-a numit pe regele Mihai trădător. Poate că dorind să lovească în Băsescu, l-au luat în brațe pe fostul rege!
    Oricîtă propagandă pro-monarhică s-ar face, aceasta nu prinde la majoritatea românilor, așa că ei pierd vremea în zadar. Și, poate, pierd și la rating!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt monarhiști de dinainte de atacul lui TB la Ex-ul.

      Nu sunt la fel de optimist. Mașinăria manipulării poate să schimbe raportul dintre monarhiști și republicani.

      Ștergere
  3. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere