miercuri, 4 noiembrie 2015

Gloata a primit capul lui Moțoc!

          Am aflat că Victor Ponta a demisionat. Cred că este o decizie înțeleaptă. E lipsit de înțelepciune să vrei să faci bine unor cretini care scuipă pe tine. Calul Troian din PSD a lovit din centrul cetății pesediste. Trădare contra iertăciune în procesul penal. Dacă pesediștii pe ăsta l-au ales, de el să aibă parte. Ar face bine să se așeze la coadă, pentru a pupa curul Calului Troian. Marioneta-Șefă a triumfat. Acum are și guvernul lui. Bine ar fi, spre desăvârșirea ”democrației”, ca PSD-ul și PNL-ul să fuzioneze, formând ”Partidul lui Herr Ghinion”.

          Gloata a primit capul lui Moțoc. Acum savurează ”victoria”. Am un soi de considerație pentru inteligențele care au pus la cale această golaniadă ”spontană”. Îmi scot tichia de mărgăritar în fața profesionalismului lor. Am, însă, dispreț pentru prostimea care nu vede decât până la vârful nasului. ”Schimbarea domnilor, bucuria nebunilor!” N-o să-mi fie milă de aștia, când sistemul îi va pune în jug. Dar voi suferi și eu consecințele acestei prostii. Așa este în făcătura asta, numită eufonic ”democrație”, în care puterea o exercită forțe oculte, prin intermediul marionetelor politice și al zurbagiilor din ulițe, trebuie să suporți consecințele manifestațiilor zurbagiilor din ulițe.

          Pentru cei cu mintea sănătoasă, urmările acestei lovituri de stradă sunt previzibile:

- țara va intra din nou în hamul FMI-ului;
- privatizarea rapidă ( = citește înstrăinarea) ultimelor resurse, a ultimelor capacități de producție pe care le mai deține acest popor;
- sporirea cheltuielilor din domeniul militar, al serviciilor secrete, al instituțiilor care conservă sistemul;
- sistarea majorării salariilor, căci - nu-i așa? - pentru mărirea salariilor ”bugetul nu face față”;
- reducerea libertății de exprimare, prin pretextul ”securității naționale”;
- urmărirea opozanților, a formatorilor de opinie divergentă în raport cu politica oficială, din motive politice, dar sub eticheta unor acuzații ”de drept comun”. Coane Constantin Gheorghe, ciocul mai mic, altfel vom afla că matale ți-ai ucis mama, sau că ai trădat patria, în interesul rușilor, de exemplu!
- Când prostovanilor le va ajunge cuțitul sistemului la os, vor ieși din nou în străzi, îmbrâncindu-se cu jandarmii, pentru a li se mai da un leu la salarii sau la pensii. Și tot așa, la infinit.

          Pentru viitoarele manifestații ale zurbagiilor din ulițe propun următoarele sloganuri:

- ”Face-ți-aș o felație, Mare Licurici!”, 
- ”Pupa-ți-aș curul, Marionetă-Șefă!” 
- ”Vrem fuzionarea PSD-PNL, în ”Partidul Unic al lui Herr Ghinion”!”
- ”TrăiasCĂ CApitalizmul!”, ”Jos comunizmul!”
- ”Vrem prostimo-crație!”, ”Trăiască zurbagiii!”, ”Noi suntem poporul curățat pe creier!”
- ”Drum bun către IAD!”

5 comentarii:

  1. N-am să fac referire directă la cele două articole postate pe tema demonstrațiilor de stradă. Dar profit de ocazie pentru a face o constatare tristă. Pînă mai ieri eram indignat că Europa nu ne primește la masa principală și ne ține, ca niște slugi, la masa de serviciu de lîngă bucătărie. Mă refer în special la admiterea noastră în spațiul Schengen. M-am simțit, ca român, umilit să nu pot trece granița fără să fiu oprit la frontiera Schengen. M-am simțit umilit cînd am văzut cum toți ambasadorii de peste ocean, dar și unii de prin Europa, ne dădeau indicații prețioase. Acum (azi) înclin să le dau dreptate! De ce? Pentru că noi, acum, chiar le-am demonstrat că ne comportăm asemenea țărilor din Africa de Nord sau din Ucraina, adică a țărilor unde revoluțiile și re-revoluțiile se țin lanț. În Ucraina a fost o revoluție portocalie (care generat și culoarea unui partid de la noi) ca apoi, la cîțiva ani doar să aibă loc o altă revoluție (albastră, sponsorizată de Occident). Constat, cu tristețe, că România se încadrează în această categorie de țări. Problema nu este că a căzut un guvern, ci felul cum a căzut! Pînă și frații moldoveni au procedat mai democratic, dînd jos guvernul prin moțiune de cenzură, adică printr-un procedeu democratic. În țările occidentale nu vedem guverne căzute prin forța străzii. Acolo guvernele se formează doar pe baza rezultatelor alegerilor. Mi-ar fi plăcut ca după 26 de ani să avem și noi o viață normală din punctul de vedere politic. Dar, nu. Se pare că exemplul țărilor de care vorbeam a fost mai puternic. Ca și magia facebook-ului! De parcă vesticii n-ar avea facebook! Știm că lucrurile nu sunt deloc roze la noi. Știm că avem corupție maximă. Dar nu cred că strada va rezolva problema. Tot instituțiile statului au capacitatea de a se lupta cu această caracatiță care, să fim sinceri, există și în Occident, acolo fiind mai puțin vizibilă datorită nivelului ridicat de trai. Prin urmare, iată că Occidentul a avut dreptate să nu ne primească la masa de onoare! Suntem, încă, o țară de rang inferior. Mă iluzionasem că după un sfert de veac avem o viață social-politică derulată după reguli democratice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori regret că ne asemănăm atât de mult, în principii, în opțiuni. Mă obligați să spun: așa gândesc și eu.

      Totuși, nu exclud dreptul de a ne exprima în stradă. Presiunea oamenilor exercitată din stradă asupra unor sisteme sociale a constituit motorul revoluțiilor autentice.

      Dar sunt împotriva făcăturilor puse la cale de forțe reacționare, care folosesc zurbagiii ca unelte pentru realizarea intereselor lor obscure.

      Ștergere
  2. Vă răspund cu întîrziere.
    N-am urmărit îndeaproape manifestările din stradă, dar am reținut ceva de genul resetare, un nou început. Chestia asta seamănă a revoluție. Seamănă, dar nu este revoluție. Este, după mine, doar naivitate. Mă refer strict la acest aspect. Iar astfel de resetări nu există în societățile așezate. Asta mă face să cred că vom fi priviți de vestici ca o țară neașezată la locul ei, care nu merită să fie poftită la masa de onoare.
    În rest, este bine să fie proteste, dar ele să aibă un obiectiv concret, un subiect restrîns și bine definit. Cum a fost, de exemplu, cel legat de gazele de șist. Pe cînd o resetare generală, cu propuneri ambigui, luate pe picior de maidan nu duce la ceva bun, nici pe plan intern, nici pe plan extern.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ”o resetare generală, cu propuneri ambigui, luate pe picior de maidan nu duce la ceva bun”

      Da, e pescuitul în ape tulburi.

      Ștergere
  3. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere