luni, 17 octombrie 2011

Scuze pentru reclame

Am creat un cont Google AdSense (pentru reclame).

Capitalismul m-a îngenuncheat din punct de vedere bănesc, dar, recunosc, îi plătesc tribut şi din cauza unei doze de prostie: m-am împrumutat la bănci (am rate lunare de 1300 lei, 13 milioane lei vechi). E adevărat că în momentul în care am solicitat creditele nu ştiam că mi se va tăia un sfert din salariu.

Habar n-am dacă voi obţine vreun ban din reclamele astea. Dar ştiu că fac aici ceea ce simt că trebuie să fac, adică scriu ceea ce vreau să scriu, şi folosesc exclusiv munca mea (nu exploatez munca altuia).

Într-o anumită măsură mă simt responsabil pentru eventualele reclame. Vulgarizând o reflecţie a lui Sartre, spun: reclamele ar putea să nu existe, prin mine, dar ele vor exista pentru că eu am decis ca ele să existe, prin iniţiativa mea. Aşadar, nu pot spune că sunt o victimă inocentă, de vreme ce am intervenit din proprie voinţă în acest "război" (Jules Romains).

PS 

28 februarie 2012

Am primit mesaj că mi-a fost dezactivat contul AdSense. Nu mi se spune din care motiv, se afirmă că astfel îşi protejează tehnicile, metodele. Sper că nu-i o politică incorectă de a folosi blogurile pentru reclame, iar când se apropie cuvenita plată se dezactivează conturile, pentru motive (pretexte) doar de ei ştiute. Cum pot eu controla "clicurile nevalide" ? În consecinţă, de ce aş fi eu vinovat de clicuri nevalide pe care nu le pot controla ?

Am făcut contestaţie, azi. Aştept răspunsul.

Răspunsul:


Google AdSense adsense-adclicks-ro@google.com
11:23 (acum 1 oră)
către mine
Bună ziua,

Vă mulţumim pentru contestaţie. De asemenea, vă mulţumim pentru informaţiile suplimentare pe care ni le-aţi furnizat, precum şi pentru interesul dvs. permanent faţă de programul AdSense. Cu toate acestea, după ce au analizat din nou cu atenţie datele contului şi după ce au luat în calcul feedbackul dvs., specialiştii noştri au confirmat nu putem reactiva contul dvs. AdSense.

Vă reamintim că puteţi găsi mai multe informaţii la http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153, în cazul în care aveţi întrebări sau nelămuriri suplimentare despre contul dvs., despre măsurile luate sau, în general, despre activitatea nevalidă.




Valeriu Stănescu
28 feb. (Acum 1 zi)
către Google
Eu cred că adevărata cauză a dezactivării contului AdSense este conţinutul comunist al blogului.
Celelalte sunt pretexte. 

Trăiască capitalismul !


În data de 28 februarie 2012, 11:23

14 comentarii:

  1. Ha, ha, ha !

    O să trăiesc bine ! Abia aştept să intru în topul bogaţilor, o să-l dau la dracu' de comunism.Voi spune: sâc, sâc, mamă ce v-am păcălit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar unde este reclama ? Nu văd nici un anunţ google. S-ar putea ca cei de la corporaţia Google, ştiţi bine că acest gigant al industriei internetului e sub controlul şi patronajul CIA, să nu posteze anunţuri publicitare pe site-uri ale stângii radicale, finanţând astfel mişcarea comunistă.

    Desigur glumesc. Vă urez succes şi rămânând tot în registrul glumei, îmi permit o remarcă. Aveţi grijă ca de acum în colo dat fiind că veţi fi legat de publicitate să nu vă tabloidizaţi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parcă scria că în următoarele 48 de ore urmează să apară ceva reclame.

    Doar nu credeţi că pentru mine chestia asta este chiar o problemă de viaţă-moarte. Mă jucam cu sculele blogului şi am văzut că există şi posibilitatea asta. M-am gândit că n-am ce pierde.

    RăspundețiȘtergere
  4. adsense-support@google.com

    către mine

    "Bună ziua,

    Vă mulţumim pentru interesul manifestat faţă de Google AdSense. Din păcate, după examinarea cererii dvs., nu vă putem accepta în programul AdSense momentan."

    Era greu de crezut că ar fi acceptat pe unul cu "profilul" meu.

    Şi unii mai critică, încă, regimul comunist pentru că verifica "originea socială sănătoasă" a celor care urmau să fie primiţi în partid sau promovaţi în vreo funcţie importantă !

    Voi crea un nou blog, numit "Anticomunism", poate acolo îmi vor aproba "cererea de adeziune".

    RăspundețiȘtergere
  5. Constat că mi s-a aprobat contul AdSense.

    Avea dreptate Vasile Ernu când spunea:

    "Capitalismul nu are morală (…). Singura responsabilitate a capitalismului este aceea de a aduce profit. În momentul în care „tovarăşul” Ceauşescu se vinde bine, cel mai mare capitalist ţi-l împachetează şi ţi-l vinde.”

    RăspundețiȘtergere
  6. Domnule Bogdan, vă rog să fiţi de acord să mut comentariile dv. de la articolul "Monarhia ca măr al discordiei" aici, la "Scuze (pentru că am solicitat cont pentru reclame)" .

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnule Valerius,

    Vedeţi că acel clip este un clip de propagandă al celor de la Roşia Montană Gold Corporation.

    S-ar crea 800 de locuri de muncă, dar cu ce preţ?

    Cei patru munţi care înconjoară astăzi Roșia Montană ar urma să fie aruncați în aer și exploatați la suprafață, lăsând în urmă cratere de 200 de hectare. Activitățile de minerit ar afecta în total 1.258 de hectare, inclusiv prin defrișarea a 235 de hectare de păduri. În cei 15 ani de exploatare ar fi prelucrate 215 milioane de tone de minereuri prin utilizarea a 200.000 de tone de cianuri (!). La ora actuală, în întregul sector minier din Uniunea Europeană sunt utilizate 1.000 de tone de cianuri de sodiu pe an.

    În cadrul exploatării se formează în total 215 milioane de tone de deșeuri, care ar fi stocate într-o vale, în spatele unui baraj de 180 de metri înălțime. Iazul de decantare cu cianuri și metale grele va avea 360 de ha, de cinci ori cât Herăstrăul. El nu va fi impermeabilizat. Va exista poluare atmosferică, prin evaporare și poluare a pânzei freatice și a apelor de suprafață. Clujenii sunt cam la 80 de kilometri în linie dreaptă.

    La Baia Mare s-a produs una dintre cele mai mare catastrofe ecologice din Europa, în anul 2000. Acolo se folosea tot cianura pentru decantarea aurului. Iazul nu a fost amenajat corespunzator, în mod criminal, de catre investitor. Digul nu a rezistat la cantitatea mare de apă acumulată după câteva zile de dezgheț și ploi torențiale și a cedat. În râurile Tisa și Lăpuș au fost deversate peste 100 de tone de substanțe extrem de otrăvitoare. S-au contaminat sursele de apă a 2,4 milioane de oameni și s-au otrăvit 1.200 de tone de pește.

    De unde știu aceste date? Păi deoarece m-am implicat activ în proiectul de interzicere mineritului cu cianuri la Roșia Montană. Pedeliștii se luptă din răsputeri pentru a se da drumul la exploatare, e rost de o șpagă imensă. Au un proiect de lege pe rol în sensul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum am înțeles. Era vorba de Google Ads.

    Am crezut că ați un pus un clip de pe youtube cu femeia care se plânge că nu sunt locuri de muncă la Roșia Montană, croșetează șosete ca să se întrețină pe ea și pe fetiță și cere ajutor. Despre clip am scris mai sus ce este cu el.

    RăspundețiȘtergere
  9. Domnule Bogdan,

    Prin comentariile dv. referitoare la reclamele pentru deschiderea exploatării de la Roşia Montană aţi semnalat o problemă morală. Este problema compatibilităţii/ incompatibilităţii între principiile, opţiunile mele filozofice, politice, ideologice şi găzduirea unor reclame capitaliste.

    La această problemă, a compatibilităţii între principiile mele comuniste şi acceptarea unor reguli ale „jocului” capitalist, mă gândisem şi eu (anterior), credeţi-mă. Mi-am pus această problemă prima dată în situaţia în care v-o relatez în continuare. Eu sunt cunoscut în oraşul în care trăiesc pentru orientarea mea comunistă. La un moment dat am avut o discuţie cu un fost profesor de istorie despre restituirea pământurilor care au fost incluse în CAP-uri. I-am spus că şi tatăl meu urmează să-şi primească cele 10 hectare care au fost în CAP. Individul a reacţionat vehement, întrebându-mă „ce fel de comunist” sunt ? I-am răspuns că vreau să fiu unul inteligent, nu cu mintea constipată. În primul rând, n-am nici un drept să-i interzic tatălui meu să-şi primească cele 10 hectare. În al doilea rând, presupunând că i-aş interzice, cum aş salva eu comunismul prin acea interzicere ? Ce s-ar întâmpla cu acel pământ ? Aş salva eu existenţa sistemului ceapist ?

    Dintr-o perspectivă mai largă, consider că pot să-mi păstrez principiile şi să lupt pentru înfăptuirea lor, dar fiind mereu conectat la realitate, manifestând chiar un soi de pragmatism, constând, de exemplu, în a folosi împotriva capitalismului chiar şi instrumente pe care ţi le oferă el. Marx însuşi a trăit o perioadă considerabilă din bani pe care Engels îi obţinea din activităţi economice integrate în sistemul capitalist de producţie.

    Am fost şi rămân marxist, comunist, dar mă străduiesc să fiu unul inteligent, nu mumia unui comunist.

    Eu sunt într-o situaţie bănească mai mult decât jenantă, parţial dintr-o doză de prostie proprie, concretizată în solicitarea de credite de la bănci, parţial din vina sistemului capitalist ticălos, care mi-a tăiat cel puţin ¼ din salariu, lucru pe care n-am fost capabil să-l anticipez. Am ajuns să cer bani sub formă de împrumut de la colegii de serviciu pentru a-mi plăti ratele la bănci. De două luni trăiesc din amărâta de pensie a soţiei (aprox. 900 lei).

    Am recurs şi la această găzduire de reclame în blogul meu, deşi nu sunt tâmpit să cred că-mi rezolv astfel problemele băneşti. Ambele părţi contractante manifestă un pragmatism: ei ignoră conţinutul anticapitalist al blogului meu, eu ignor conţinutul capitalist al reclamelor lor.

    Bineînţeles, dacă mi s-ar pune condiţia să renunţ la libertate mea de exprimare, „divorţul” ar fi fulgerător.

    Oricum, situaţia în care mă plasez eu este „mai morală” decât aceea a posturilor de televiziune (Antene, Realitatea) care, de când au început să primească bani pentru reclame pro-exploatarea de la Roşia Montană, au încheiat campania contra acelei exploatări.

    Vă rog să-mi monitorizaţi comportamentul şi să-mi semnalaţi când constataţi o deviaţie; îmi veţi face un bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Staţi liniştit, nu vă acuz de nimic A fost o neînţelegere la mijloc.

    Am intrat pe blogul dvs, am văzut clipul acela cu femeia şi l-am vizionat. Am văzut că femeia spunea că nu are loc de muncă şi că solicită ajutorul. Însă, m-am prins spre final că e vorba despre un clip de propagandă al celor de la Roşia Montană Gold Corporation. Nu ştiam cum arată Google Ads, şi, prin urmare, am crezut că aţi pus acel clip de pe youtube, pentru că femeia se plângea că are o situaţie grea, că nu are cum să-şi întreţină familia, ca să arătaţi situaţia grea a populaţiei. Am vrut doar să vă explic că clipul nu e pe bune. Apoi mi-am amintit de Google Ads.

    Datoria noastră principală este să avem grijă de familiile noastre. Trăim în capitalism şi trebuie să facem tot ce se poate pentru familiile noastre. Sunt sigur, după cum vă cunosc, că nu faceţi decât ceea ce trebuie, ceea ce am face fiecare dintre noi în locul dvs.

    RăspundețiȘtergere
  11. Puteţi să mă lămuriţi, d-le Valerius, ce se întâmplă cu Mircea Geoană? Dacă aveţi cunoştinţă despre ceea ce se întâmplă cu Mircea Geoană, ce credeţi despre excluderea lui din PSD?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu cunosc detaliile excluderii lui Mircea Geoană din PSD.

    MG nu-mi e simpatic. Este un individ care excelează în limbajul „diplomatic”, adică vorbeşte mult dar comunică puţine idei. Un tip alunecos, pe care nu poţi conta moralmente. Slugarnic faţă de cei puternici (amintiţi-vă, de exemplu episodul cu Sorin Ovidiu Vântu), trădător faţă de cei de care nu mai are nevoie (de exemplu faţă de Ion Iliescu).

    Foarte probabil că este, ca şi Băsescu, slugoiul americanilor.

    Se aseamănă foarte mult cu Cristian Diaconescu şi Mihai Răzvan Ungureanu (cel care a fost important prin UTC; după 1989 s-a spus că este spion al unei agenturi străine; acum este directorul Serviciului de Informații Externe al României).

    RăspundețiȘtergere
  13. În cazul ăsta, este un lucru pozitiv pentru PSD faptul că Mircea Geoană a fost exclus. O singură obiecție aș avea, este posibil ca PSD să piardă funcția de președinte al Senatului, cu problema aceasta, cu Geoană.

    RăspundețiȘtergere