duminică, 15 iulie 2012

Vă rog să mă iertaţi, domnule Victor Ponta !


          În articolul meu „Profeţia lui Filip Teodorescu” îmi exprimam neîncrederea în Victor Ponta.

Scriam acolo:

Recent, acest Hopa-Mitică din politica românească, Victor Ponta, a fost chemat la ordin de Marele Licurici. Ieri-seară l-am văzut la… B1 TV ! Un discurs rece, meschin-calculat, parcă tras la xerox după cel al lui Mihai Răzvan Ungureanu ori al lui Cristian Diaconescu, în care ideea principală a fost că, atunci când va pune mâna pe maneta puterii în România, va executa  neabătut ordinele primite de la Marele Licurici, în chestiunea scutului antirachetă, a ratificării Tratatului Fiscal etc. Nici măcar nu mai era acid faţă de Băsescu. În cuvintele lui, pentru americani Băsescu este „un viitor fost om politic”, iar el, VP, este "un viitor om politic". Am înţeles: doar se va schimba prestatorul de servicii sexuale pentru Marele Licurici. Dacă vom supravieţui, vom fi călcaţi de copitele  acestui Ponta şi ale altor animale înfierate de Marele Licurici ani şi ani de aici încolo.”

          Evenimentele ulterioare, mai ales virulenţa atacurilor externe împotriva politicii de propăşire a României, promovată de Crin Antonescu şi Victor Ponta, m-au convins că am greşit faţă de Victor Ponta.
De aceea, consider că este moralmente necesar să-i cer iertare.

Vă rog să mă iertaţi, domnule Victor Ponta.

Şi nu uitaţi îndemnul lui Simion Bărnuţiu: Ţineţi cu poporul, ca să nu rătăciţi.

3 comentarii: